Seuraa meitä:

Tiedote liittyen lippujen hinnoitteluun

Viime päivinä olemme saaneet kyselyitä liittyen kausikorttien sekä lippujen hintoihin kaudelle 2019-2020 ja tässä tiedotteessa selvennetään asiaa.

Tulevalle kaudelle Keuruun jäähallia remontoidaan, mikä antaa uusia mahdollisuuksia kehittää ottelutapahtumia viihtyisämmäksi. Kuitenkin isoin muutos tulee olemaan hallin lämpötila sekä uudet istumapaikat. Näin ollen ensimmäistä kertaa paikkoina myydään erikseen istuma- ja seisomapaikkoja.

KeuPa HT on nuoren Mestis-historiansa aikana pyrkinyt noudattamaan mahdollisimman reilua ja järkevää lippujen hinnoittelua, niin KeuPa Hockey Oy:lle kuin kannattajillemme ja yhteistyökumppaneillemme. Hinnoittelua suunniteltaessa otetaan aina huomioon mahdollisimman laaja kannattajakunta, mitä se mahdollistaisi ja että vastine rahalle olisi mahdollisimman hyvä.

Tulevan kauden kausikortit ja irtoliput on hinnoiteltu kolmessa eri kategoriassa; ylärivien istumapaikat, alarivien istumapaikat ja seisomakatsomot. Tämä antaa myös katsojalle ensimmäistä kertaa mahdollisuuden valita paikkansa pelistä. Aikaisempina vuosina hinnat ovat olleet samat riippumatta siitä, vaikka toinen seuraisi peliä istuen keskikatsomossa ”parhailta paikoilta” ja toinen näkyvyydeltään heikommalta paikalta kulmassa seisten. Tämä ei mielestämme ole ollut reilua ja saamme siihen nyt muutoksen parempaan.

Arvostamme kaikkia KeuPa HT:n faneja suuresti ja ymmärrämme, että lippujen hintojen korotus voi herättää kysymyksiä ja jopa närkästymistä. Lippujen hintojen asettaminen nyt järkeväksi ja reiluksi kaikkia kohtaan lisää katsojien viihtyvyyttä ja osaltaan mahdollistaa seuran sekä ottelutapahtumien kehittämistä. Näin voimme tuoda lisää unohtumattomia elämyksiä koko keupa-perheelle.

Lopuksi vielä huomiona se, että kausikorttihinnoittelussamme ainut poikkeus on ollut viime kausi ja  ns. kultakampanja - hinnat, joten menneen kauden hinnoitteluun ei ole järkevää verrata. Kaikkina muina kausina KeuPa HT:n hinnat ovat olleet Mestiksessä keskikastia, niin kuin on tulevallakin kaudella. Ja muistettakoon, että esimerkiksi Keupa Hockey Team ry:n junioripelaajat pääsevät runkosarjan otteluihimme ilmaiseksi, mikä ei ole itsestään selvyys suomalaisessa jääkiekossa. Meille se on selkeä arvokysymys. Haluamme mahdollistaa pikku Keupa-sotureille pääsyn peleihimme ja näin katsomaan esikuviaan. Lisäksi pyrimme mahdollisuuksien mukaan tekemään erilaisia kampanjoita mm. perhe- ja lastenlippuihin viime kauden tapaan.

Toivomme, että etenkin kausikortin omistajat kokevat aitoa iloa ja yhteisöllisyyttä kuuluessaan Keupa-perheeseen sekä oikeanlaista ylpeyttä olemalla mukana kehittämässä ihmistenjoukkuetta. Toivomme, että kannustushuudot raikuvat hallilla jälleen jo elokuusta alkaen komeasti, kun KeuPa-soturit ovat kehissä. Toivomme, että yhteys ja luottamus kaikessa seuramme, kannattajien ja yhteistyökumppanien välillä kehittyy edelleen ollen esikuvana monelle urheiluseuralle. Uskomme, että yhdessä tekemällä ja rakentamalla saavutamme aina parhaan lopputuloksen, mistä jokainen perheeseen kuuluva voi nauttia.

Keuruulla 22.5.2019

KeuPa Hockey Oy